Hjärtan.

Äntligen är dan slut.. Visserligen slutade jag kvart i elva men aja ;) Nationella gick bra, skrev om kille/tjej. Failade dock med styckesindelning.

Måste bara berätta en sak som e lite störd..
jag har hela veckan tänkt väga mej ?! men inte riktigt vågat. Tänkte jag skulle se om de hänt något efter att jag börjat träna regelbundet :) Idag tog jag modet till mej och vägde mej... de va de dummaste jag gjort idag.. visserligen väger muskler mer än fett och man går oftast upp väldigt mycke när man börjar träna eftersom kroppen inte riktigt hänger med att bränna fett.. Men de känns så överdrivet mycket.. tror jag måste tänka mer på vad jag äter och träna bättre.. xD de va väl allt för mej ikväll ;) Good night everybody ;);)
Ps. De är super goda! Lätt värt pengarna Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0